Hoe woon jij?......gewoon nieuwsgierig....

Ik hoef geen adressen e.d maar ben benieuwd hoe de GVer woont, :flat, eengezingswoning?..met je kat? of met je kinderen.heb je tuin of zit je in een penthouse...?..hoe woon jij...gewoon interesse....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
2.7K

Antwoorden (43)

Redelijk ruime kamer in een studentenflat. Zo'n typisch oude betonnen flatgebouw waar alles oud is en uit elkaar lijkt te vallen. Vieze keukens, wasmachines die je met veel te veel mensen deelt. Stereotype studenten woning dus ;-)

Toegevoegd op 28-05-2009 21:30:54
*studentenwoning
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik woon thuis samen met mijn hond midden in het centrum van een prachtige stad naatje...:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welke stad is dan zo prachtig Starbless?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Bisschopsstad Roermond naatje...
Ik woon nog bij mijn ouders, en die wonen vrij groot.

Vrijstaand huis, begane grond ongeveer 300 vierkante meter.
En nog een grote tuin.

Ik ben een beetje een verwend nest.

Toegevoegd op 28-05-2009 21:31:17
En we hebben twee katten. Voor de gezelligheid.

Mijn zus en broertje wonen hier ook nog, dus we zijn gezellig met z'n vijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eengezinswoning, een tussenwoning, in een provinciestad met regiofunctie. Woning is van 1960.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
samen met mijn lief en de kat in een klein tussenwoninkje met een tuintje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met z'n tweetjes in een halfvrijstaand huisje...gehuurd... in een rustige buurt waar alleen bestemmingsverkeer in de straat komt...
veel groen en grote bomen in de buurt, kleine besloten tuin waarin ik bloemen heb staan en groentjes verbouw en een grasveldje om te zonnen...zonder inkijk dus bloot kan ook...

op vijf fiets-minuten afstand van mijn werk en winkels en bos en veld in de directe omgeving van het dorp...

binnenkort trekt mijn volwassen zoon een half jaartje bij ons in...

we hebben het goed naar onze zin hier...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samen met vrouw en twee kinderen in eensgezinswoning met tuin. Geen kat of hond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Flat, acht hoog, in een middelgrote stad in het midden van het land. Tot een maand terug nog samen met mijn kat, maar die heeft helaas een spuitje gehad omdat hij ziek was. :-(

Buurt is niet echt top, maar hopelijk kan ik ooit naar een rustiger plekje verhuizen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boerderijtje buiten het dorp,grote tuin aan doorgaand water, kortom:bevoorrecht!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een twee vertrekken hol, met een stromend beekje erin. Het hele jaar door zo'n 13 graden.

En mijn alter-ego woont in een twee-onder-1-kap met een vrouw, een kind, een kater, een poes en een hond.
flinke tuin voor en achter. Paar mooie boompjes erin. Hij zit momenteel toevallig in de tuin dit antwoord te kloppen, kan ie ff roken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aaaah mag je niet binnen roken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, maar dat wil ik ook niet, hoor.
In een begane grond tussenwoning in een oude stadswijk. Bouwjaar 1900, Trappetje naar de voordeur, balkon, slaapkamers in souterrain, en klein tuintje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk huisje in de binnenstad van een superstad. Leuke buurt, rustig en toch de kroegen om de hoek. De rivier loopt aan het einde van de straat. Kat erbij, heel plezierig.
Helaas wordt het over een half jaar verhuizen naar een andere stad, vanwege de liefde. Het verlaten van mijn huisje en mijn buurtje wordt wel wennen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrijstaand aan het water waar ik de zon onder kan zien gaan.
soms wel eens iets te stil maar als ik dan een dag in de stad hebt doorgebracht ben ik wel weer blij met de stilte .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een leuke wijk ver weg van de doorgaande weg met kikkergeluiden in de nacht.... Samen met man, 2 katten en tuinkonijn. Heerlijk!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tussenwoning met gezin katten en honden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slotervaart oud appartementje, gaat binnenkort tegen de vlakte dus we wachten op een goede aanbieding van de woningbouw....Woon samen met twee katten en twee cavias en om het weekend de kinderen...... En als mn vriendlief niet in Polen zit woont hij ook hier.... Hij is aan het wachten op zijn woning die nog opgeleverd moet worden......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik woon aan de rand van het mooiste ringdorp van zeeland. In een klein verbouwd vlashuisje.
tegen ons natuurpark aan van een ha.
Samen met mijn vrouw, 2 hondjes, 1 kat, tortelduiven, rosella's, grasparkieten, hobbyvarkens, dwergschapen en kippen.
Kweek mijn eigen groenten, bessen en bramen.
Ik woon/leef in de natuur ver van de randstad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wauw..klinkt te gek!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naatje het is veel meer dan dat, alles op spiritueel gebied gebeurt ook in dat park. het is mijn ding, het is mijn leven, het is mijn missie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is inderdaad meer dan te gek, fantastische plek.
Ik heb de eer gehad er te mogen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Avatar nu beter?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had ik je al ergens in een reactie gemeld.
buiten het belerende vingertje (maar dat past wel bij je) veel beter, veel vriendelijker, benadert bijna de echte Ed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is me ontgaan of vergeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Avatar veel beter dan de vorige Ed.
enne.. je hebt het goed voor elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@eddijst precies wat ik als antwoord had verwacht :D Ik was van mijn stoel gevallen als je had geschreven: 8-hoog, klein flatje, midden in de stad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vond je andere avatar ook leuk hoor ed...
Ik woon in zo'n leuke budget sociale woningbouw duplexwoning die van ellende zo'n beetje bijna uit elkaar valt (en binnen afzienbare tijd gesloopt zal worden). Dit alles gezamenlijk met mijn vrouw en mijn rode ex-kater.

De zomer zit er weer aan te komen en dan is het hier altijd 'feest' met genoeg drank en drugs om een vergelijking te kunnen trekken met een grote stad, hoewel mijn woonplaats zeer klein en afgelegen is in werkelijkheid.

Toegevoegd op 29-05-2009 05:43:39
Ik werd net om omstreeks 4:45 uur wakker van de deurbel, het bleek een junk te zijn die dacht dat ik de plaatselijke cokedealer was, het is niet de eerste keer dat dat gebeurt, dus die zal wel in de buurt wonen. Het geeft toch maar weer een beetje aan hoe ik woon dacht ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mijn ouders thuis samen met mijn oudere zus en onze kater die de hele dag slaapt. We zijn pas verhuist naar een halfvrijstaande nieuwbouwwoning in een dorp naast een middelgrote stad. Even wennen, hiervoor woonde we een finexwijk in de stad en was het meestal wel rumoerig in de wijk. Nu kijken we uit over een weiland en hoor ik 's nachts kikkers kwaken en zie ik hazen rondlopen. Aan de ene kant heel rust gevend, maar ooit hoop ik een appartementje in een grote stad te betrekken, liefst in het buitenland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegen het centrum van een middelgrote stad, 1 km van natuurgebied.
Ik woon met vrouw en 3 zonen (4-6-8) (en vanaf zondag met een 'pleegzoon' van 15) op een vrachtschip uit 1914 van 50m*6,60m dat ik aan het verbouwen ben tot woning, iets meer dan de helft is al bewoonbaar, de andere helft volgt nog.

Toegevoegd op 31-05-2009 07:25:38
Sinds gisteren gezinsuitbreiding, een lastige puber (16) in huis (aan boord) genomen.
De verbouwing zal nu wel sneller gaan met een extra paar handen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een leuk, klein dorpje aan de voet van een nationaal park, in de uitlopers van het bos.
Vrijstaand huis, vrij grote tuin met daarin een luxe 2 onder 1 kap, zonder tussenmuur konijnenhok waarin mijn verwende bejaarde konijntje zich uitstekend weet te vermaken.

Ouders zijn helft van het jaar ook nog aanwezig (in die helft van het jaar ben ik minimaal een maand afwezig), de andere helft ben ik The Lady of the House.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''In een leuk, klein dorpje aan de voet van een nationaal park''op de een of andere manier klinkt dat niet nederlands...? vertel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Naatje: Nederland heeft maar liefst 20 nationale parken
(http://www.nationaalpark.nl/documents/nationale-parken/op-de-kaart.xml?lang=nl) @Marcel: Je bent warm, het is echter niet de hoge Veluwe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nope. Er is nog aan ander nationaal park in de buurt van de Veluwe!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bingo.
En het is niet veel meer dan een kilometertje of 35 verwijdert van de veluwe hoor :)
Ik woon in een appartementje aan de rand van het centrum van Amsterdam, in een superleuke buurt waar veel te doen is. Als het mooi weer is ben ik altijd buiten, op terrasjes of in het park om de hoek, met gratis zwembad waar mijn zoontje lekker kan spelen. Artis, het Tropenmuseum en andere leuke culturele uitstapjes zijn vlakbij. Het huis is eigenlijk te klein, maar ik wil beslist niet naar een buitenwijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Artis? dan woon je vlak bij mn zus...
en doodgewoon rijtjeshuis in een autovrije straat, samen met mijn vrouw en onze BOK.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het Unesco Wereld Erfgoed dat zo'n 25 km zich boven Amsterdam bevindt. We wonen tussen de velden met koeien, schapen, tulpenbollen, knoflook. Veel biologische boeren in de omgeving waar ik regelmatig vlees, eieren en groenten haal.

Het huis zelf is een standaar huisje, met wel een redeijke tuin (met eigen kweekkas). Ik woon samen met mijn vrouw en dochter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel klein hofjes woning Bestaande uit 10 laantjes !!
Het laatste laantje alleen die hebben een eigen prive plaatje achter het huis !
Heel bloemrijk

Toegevoegd op 29-05-2009 08:13:36
in het centrum van een grote stad
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik woon in het oude stadscentrum van Dordrecht vroeger zat hier een koetsen onderhoudsbedrijf er is een klein park achter me ik woon met mijn ouders broertje en zus en natuurlijk mijn kat in een redelijk groot huis heb een eigen kamer die ik een beetje ouderwets heb ingericht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een heerlijk ruime 4 kamer flat op 2 hoog met mijn vriend, dochter van 17, zoon van 15, cavia van 5 1/2 en poes van 1 jaar. Geen tuin, maar gelukkig wel een balkon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoekhuis van 18 jaar oud in het centrum van een stadje in Noord Holland. Echter buurt is rustig en ruim opgezet.
2 verdiepingen 4 slaapkamers. 30 km zone
knappe tuin op Zuidwesten, Grote Voliere in de tuin en speelpleintje voor 6 huizen achter de tuin en daarbij een Garage.

En dan 5 minuten van het strand en duinen. 10 minuten vanaf groot meer waar mijn zeiljachtje ligt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herenhuis aan de Amstel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Appartement vier hoog uit de jaren 50 (echte crisisbouw, met kranten en stro in de muren) met man, poes en drie cavia's.

(Daar gaat mijn anonimiteit, iedereen die me kent kan me met deze info identificeren! ;-) )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrijstaande villa met een rieten kap en 500 vierkante meter grond inclusief vrouw en kind.

Ronduit: Genieten.

Ben nu lekker buiten aan het internetten in mijn tuin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doorzonflatje van 56 vierkante meter uit de jaren 60 in een rustige wijk op loopafstand van centrum en station in een klein plaatsje net buiten Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een klein huisje met een enorme tuin in een natuurgebied (bos) op het platteland mét mijn kat :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tussenwoning in een rustig Brabants dorp. Met een heerlijke tuin; ik zou niet zonder kunnen, zeker niet met dit soort weer. Woon daar samen met mijn 2 katten, lekker eigenzinnige beesten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een eengezinswoning met partner en labrador. Een tuin erbij en leuke buren. Voor en achter redelijk open ruimte. Hoef bij de overburen (voor en achter) dus niet steeds naar binnen te kijken. Wel prettig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mijn ouders... (Ben nog maar 16)

We wonen in een vrijstaand huis in een dorp in het Zuid-Oosten van Groningen. M'n kamer is 3 bij 2.5m, dus ik ben meestal aanwezig in de huiskamer of keuken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de familie van mijn man in een groot huis langs de rivier, met privestrand, in een tropisch landje.
Ernaast komt ons eigen 'paleisje' (deze maand af)! :)))
Oja, 3 honden, 2 parkieten, 1 andere vogel (?) en enkele vissen, die horen er allemaal ook bij... Gezellige boel hier! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik woon samen met mijn man in een oud herenhuis in een mooie brabantse stad, met veel dieren en een hele grote tuin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik woon nog bij mijn zusjes en ouders in een 2 onder 1 kap. Best ruim, we hebben uitgebouwd. We hebben nog een poes en een grote tuin, dat was het wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie huurflat op de begane grond met tuintje in de binnenstad van de mooiste stad van het landsamen met mijn donkerbruine labradorteef.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met vrouw en 3 katten in een drive-inn woning, midden 70-er jaren.
Ruime 5 kamerwoning, tuin voor en achter, balkon voor en achter, garage onder het huis, centrum van het land.
Vandaag een ideale dag: brunchen in de tuin, beetje internetten, diner en dessert op het balkon onder de ondergaande zon en nu weer hier onder het genot van een lekker portje en een goeie sigaar.
Life's good!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met z’n tweetjes in een halfvrijstaand huisje…gehuurd… in een rustige buurt waar alleen bestemmingsverkeer in de straat komt…
veel groen en grote bomen in de buurt, kleine besloten tuin waarin zij bloemen heeft staan en groentjes verbouwt en een grasveldje om te zonnen…zonder inkijk dus bloot kan ook…

op vijf fiets-minuten afstand van haar werk en winkels en bos en veld in de directe omgeving van het dorp…

binnenkort trekt haar volwassen zoon een half jaartje bij ons in…

we hebben het goed naar onze zin hier…

(Lijkt wel heel erg op dat andere antwoord, maar dat is het niet)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samen met mijn partner en onze hond en drie katten in een éénsgezinswoning in een nieuwbouwwijk. Voor hebben we een grote tuin van ruim 30 m2 en achter een balkon die op het water 'ligt'... Heerlijk wonen....!