Van inclusief naar exclusief huren, waar moet je echt opletten om te zorgen dat je niet veel aan GWE kwijt bent?

Toegevoegd na 4 uur:
GWE staat voor Gas Water en Electra, ik ging er vanuit dat dit wel duidelijk was.

In feite gaat het dus om tips om te besparen op GWE. Kleine dingen waar je op kunt letten, etc

Toegevoegd na 6 dagen:
We zijn hollanders, we zijn onwijs zuinig dus hierop kunnen er toch wel meer dan 4 antwoorden komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GWE could refer to: gigawatt electrical; abbreviated as GWe.
Gweda; ISO 639 code GWE.
Gwersyllt railway station, Wales; National Rail station code GWE.
Thornhill Airport, Gweru, Zimbabwe; IATA airport code GWE.
Grid Wizard Enterprise; distributed system to execute processes in parallel using clusters of computers.
(http://gwe-rau.es.tl) guadalajara wrestling entertainment = GWE
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als ik het heb over exclusief en inclusief bij een huurhuis wat zou het dan kunnen zijn? ;)
ronron1212
13 jaar geleden
Inclusief gas water licht of dit dus exclusief
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou Raamklaza, je mag dan "maar" 4 antwoorden hebben gekregen, in die antwoorden zijn zoveel tips verwerkt dat je naar mijn mening wel even vooruit kan wat bezuinigen betreft :-)

Het beste antwoord

Jezelf wennen aan niet te snel de verwarming aanzetten, en niet te hoog.
Doorstroombeperkers in de kranen monteren.
Zuinige lampen gebruiken en je huis geen zee van licht maken.
Apparaten ook echt uitzetten als ze niet gebruikt worden (dus niet op standby).
Niet te lang douchen.
Bij aanschaf van nieuwe apparaten op het energielabel letten.

Nog veel meer tips:

http://zobespaarjegeld.nl/energie/gas.html (energie en water)

http://www.milieucentraal.nl/

http://www.bezuinigen-besparen.nl/water/

http://www.bezuinigen-besparen.nl/energie/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja je lichten op tijd uitdoen.Niet alles laten branden. Je verwarming s'avond terug naar 16. als je niet thuis bent ook dus. dit soort dingen dus
ronron1212
13 jaar geleden
Laat geen ramen openstaan (bv op de slaapkamer of in de keuken) als de thermostaat aan staat, doe de overgordijnen 's avonds dicht, laat geen deuren naar bv een koele gang, openstaan - dat in combinatie met de bovenstaande tips, kom je een heel eind!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Radiatorfolie gebruiken, scheelt in je stookkosten.

Toegevoegd na 38 seconden:
Je koelkast/vriezer op tijd ontdooien.