Hoe kan ik spinnen wegkrijgen uit mijn schuur?

Ik heb nogal veel spinnen in mijn schuur in de tuin zitten. Het is een houten schuur en ze zitten voornamelijk rond de deur. Dus ik sta elke keer te trillen als ik mijn fiets uit de schuur wil pakken. Ik wil liever geen gif gebruiken en dan zullen ze toch wel weer terug komen. Hoe kan ik die spinnen wegkrijgen en zorgen ze ook wegblijven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
12.8K

Antwoorden (9)

Niet volgens mij.
Het simpelste is een spinnenangstafleercursus lijkt mij
sterkte
13 jaar geleden
leguaan kopen en die in je schuur zetten...
of een salamander lust ze ook graag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stofzuiger !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er bestaat iets wat je op de muur kan spuiten, waardoor hun webben niet meer hechten.
hier weer je natuurlijk niet alle spinnen mee, maar het scheelt toch wel.
ik ga even op zoek naar een link voor je.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stom!!!!!!!!!!!!!
sterredag
13 jaar geleden
wat is dat nou weer voor een reactie, wat is daar nou weer stom aan?
ik had ook zo'n schuur en een fles "spider free"gekocht bij een tuincentrum
werkt nu vooral in mijn nieuwe schuur echt heel goed, ze zijn er niet en komen nauwelijks binnen
in de oude schuur was het vergeven van de spinnen en overal web, dat was ook niet schoon te maken.
Daar (sorry spinnen maar ik ben er ook doodsbang voor) haalde ik soms een stofzuiger langs en dan spoot ik wat van dat spul.

Voor in mijn tuin heb ik de truc altijd met een bamboestokje in de hand rond te lopen (hoeft nu niet meer maar vorige maand nog wel) kun je ze spin-prettig opzij zwiepen, misschien kun je dat ook even voor je uitzwaaien in die schuur, loop je er ten minste niet met je hoofd in
amigo
13 jaar geleden
hoi, ik bestel een flesje fendona van basf op internet van o,5 liter, doe 25 ml op 5 liter water in een bloemenspuit, 1 X in apri / mei, en 1 X in augustes / september de naden en zo innevelen, en je hebt geen spin meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spinnen blijven alleen op plaatsen waar ze te eten vinden-dus insecten-. Als je de insecten weg krijgt blijven de spinnen vanzelf weg. Ik zou ze laten zitten want spinnen verdelgen een boel nare insecten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haal spinnen stopper in de winkel en doe het in een bakje in de schuur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een foto van je schoonmoeder wil nogal eens helpen of een liedje van Jantje Smit of Frans Bauer. Of leg kleine briefjes neer met de tekst van "De spin Sebastiaan" (Van ene mevrouw Schmidt, uit de polder). Spin leest briefje, schrikt, leest nog eens goed en kiest gillend het hazenpad....