Ik weet niet waarom je dat zou willen, maar als je daarbij niemand hindert of schade berokkent dan: waarom niet ? Ga je gang zou ik zeggen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je mag bijna overal in Nederland tijdelijk, bv tijdens een verbouwing, een zeecontainer plaatsen. Als je de container permanent wilt houden, zal er een (lichte) bouwvergunning noodzakelijk zijn. Zie je lokale algemene plaatselijke verordening op de website van de gemeente waar jouw tuin deel van uitmaakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou hanson, schuttingen mogen vaak niet hoger zijn dan 1,80 en dan mag je wel zo'n groot ding zomaar plaatsen in een vinextuintje?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien heb je ook nog rekening te houden met het uitzicht van de buren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een zeecontainer als berging bij de woning wilt gebruiken dan mag je tot 30 vierkante meter vergunningvrij gaan. Als je al 30 m2 bijgebouw hebt staan dan moet je een omgevingsvergunning aanvragen. Dan zit een vergunning voor de container er waarschijnlijk niet in, want die zal niet voldoen aan de redelijke eisen van welstand. Als je de container gaat gebruiken voor bedrijfsmatige opslag dan moet je kijken of het bestemmingsplan dat bedrijfsmatige gebruik wel toestaat. Bij een woonbestemming zal dat niet gaan. Als je wilt weten wat de vergunningvrije mogelijkheden zijn, dan kun je het Besluit Omgevingsrecht raadplegen, in de bijlage ||. Gewoon via www.wetten.nl. Het geldende bestemmingsplan kun je raadplegen via ruimtelijke plannen.nl
Succes.