Kun je ergens een metaaldetector huren?

Anders vinden we die schatten onder ons erf nóóit!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
3.8K

Het beste antwoord

Ik heb er eens één bij Boels gehuurd.

Toegevoegd op 22-05-2009 21:43:04
Ik zie net in de folder van Praxis een "professionele metaaldetector" staan voor 39 euro (met bon nog 15% korting). Aanbieding geldt t/m morgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Vast wel. Wil je ook weten waar?

http://www.goudengids.nl/bedrijven/Verhuur/Lemerij-Verhuur-BV/NL_1755201_15.html

Toegevoegd op 20-05-2009 21:52:53
Dit was de enige treffer toen ik zocht naar "metaaldetector" op www.goudengids.nl .
14 jaar geleden
Je kunt apparatuur huren om leidingen etc op te sporen. Die reageren dus op metaal. Ja dus. Ik ga geen namen noemen. Google 'verhuur gereedschap metaaldetector'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nee, daar ga je niet rijk van worden.
Daar zijn leidingdetectors veel te ongevoelig voor.
15 euro per dag.
En de eerste hit van Google.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor jou. Had ik niet aan gedacht (leidingdetector te ongevoelig).
Je kan het huren in de dump store in Rotterdam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
marktplaats!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de adventure store