nieuwe laarzen stinken

ik heb nieuwe laarzen gekocht om te werken in de tuin. Maar die laarzen stinken, ik heb al geprobeerd om er een nachtje een afwasproduct in te laten, maar als ze droog zijn stinken ze nog steeds.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
4K

Antwoorden (9)

Rubber heeft nu eenmaal een geur. Weinig aan te doen behalve met ze een paar keer goed door je composthoop of mestberg te wandelen. Is die nieuwe rubbergeur er zo vanaf / gemaskeerd/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou er een paar geurvreters in kunnen doen..
wat misschien ook helpt is sprayen met oust..die neemt ook nare luchtjes weg..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een nieuwe auto stinkt ook.
Draag de laarzen maar eens goed en laat ze maar gaan stinken naar je voeten toe. Dan zullen je jouw vanzelf gaan overnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaat ook een soort van voeten-deo spray om in schoenen te spuiten, heb ik al gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat ze buiten in de wind uitwaaien. Het heeft zijn tijd nodig om de geur van de rubber uit de nieuwe
rubberlaarzen te verdrijven
En dit kan het beste in de buitenlucht, zonder toevoeging
van allerlei hulpmiddeltjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Insprayen met Febrèze misschien een optie, dat neutraliseert erg goed allerlei penetrante geurtjes.
Alleen ff oppassen met huisdieren die zouden ziek
kunnen worden wanneer ze dat goedje inademen en/of binnenkrijgen. Weet niet of dat inderdaad zo is maar
better safe than sorry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die lucht verdwijnt met de tijd vanzelf hoor. En als je de laarzen na gebruik in de garage/berging/tuinschuur weggezet heb je er toch geen last?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet goeie laarzen kopen!
bij de boerenbond of zo!
die stinken niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuwe rubberlaarzen ruiken in het begin altijd,
wat je kunt het beste kan doen is ze heel vaak dragen , bv iedere dag of zo vaak mogelijk, de lucht gaat vanzelf weg en wat je ook kan doen even inspuiten met een lucht verfrisser dat help ook een beetje,
ik weet niet wat voor soort rubberlaarzen je heb gekocht maar zelf draag ik ook iedere dag rubberlaarzen en het probleem komt bekend voor.