Heeft het plaatsen van een geluiddichte schutting zin om geluidsoverlast buren tegen te gaan?

Ik wil graag de geluiden van de buren in de tuin wat minder prominent horen. Heeft het plaatsen van een geluiddichte schutting van bijv. de inmiddels bekende kokoswalls, zin? Ik kan maar moeilijk reviews vinden online

12 maanden geleden
in: Tuin
1.7K
SimonV
12 maanden geleden
Ik kan me het moeilijk voorstellen. Ook IN huis hoor je het geluid van buren in de tuin.
TurfGraver
12 maanden geleden
Voor geluid wat er anders door komt zal het wel wat helpen.
Maar buiten geluiden zijn overal, oordopjes helpen dan het best.

Geef als eerste antwoord