Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik voor leuks doen met stoeptegels die ik over heb?

Wat zou ik ervan kunnen maken, het zijn er niet zo heel erg veel maar nu liggen ze er ook maar en doe ik er niets mee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
13.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Opstapelen en er een grote bloembak van maken. Of (zachtjes) door midden stuk gooien en er een "waterput" van maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

bijvoorbeeld?!

Toegevoegd na 45 seconden:
Voorbeeld:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Breek ze doormidden en stapel ze (met de gebroken kant naar voren) rondom een border. Staat heel leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien iemand anders een plezier mee doen. Hou je een goed gevoel aan over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak er 2 of 3 stapels van met montagekit tussen elke laag; plank of planken erover met een paar leuke kussens en je hebt een tuinbank.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gooit ze allemaal in de auto, je komt naar mij toe en vervolgens mag je mijn voortuin betegelen. Jij blij omdat je van je tegels af ben en ik blij omdat mijn voortuin betegeld wordt zonder dat ik vuile handen krijg.
Lijkt mij wel een leuk idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het er maar weinig zijn en niet genoeg voor de leuke creatieve ideeën van hierboven zou je ze op een punt tot de helft in de grond kunnen graven langs je pad. Je krijgt dan een gekartelde rand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding