Voor een 10 liter pot hoeveel perliet kan ik er in gebruiken?

Ik heb datura's in 10 liters potten staan nu is mijn vraag hoeveel perliet ik er in gebruiken kan, omdat ik graag de grond iets losser wil hebben ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Ik zou 1liter perliet toevoegen op een pot van 10 liter.
Dit lijkt me ruim voldoende om de grond wat losser te maken, en de perliet houd tevens het water wat langer vast.