Van welke boom komt het blad linksboven? (zie bijgevoegd plaatje)

Ik bedoel het blad links boven op het plaatje. Ik heb er een thuis een, ik ben benieuwd welk blad het is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.3K

Antwoorden (2)

Lijkt me van een Plataan

http://xymail.nl/_scripts/display-inframe.asp?dir=%5CTestpage%5CDeterminatie%5CBomen&item_name=Plataan,%20blad%20%5BPlatanus%20x%20hybrida%5D.jpg&sourcedir=
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik google op plataan bladeren dan zou ik ook zeggen dat dat hem is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, plataan
Esdoorn denken wij....

Toegevoegd na 1 dag:
Noordse esdoorn....?

Toegevoegd na 1 dag:
Noorse bedoel ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de Esdoorn staat links-onder (is "voller").
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij wel een esdorn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het zeker: GEEN esdoorn, ik heb net een blaadje uit de tuin gepakt, want ik heb een heel oude enorm grote esdoorn in de tuin staan, en heb hier dus voorbeeld blaadjes zat. Die links ONDER lijkt het meest op mijn esdoornblaadjes, alleen zijn ze nog iets minder kartelig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daarom stond er ook een vraagteken achter...was niet helemaal zeker....