Waarom is er geen mogelijkheid om een vraag te stellen over kamerplanten?

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik bedoel eigenlijk waarom er niet een speciale categorie van is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Ik vind dat je eigenlijk wel gelijk hebt, er komen best wel veel vragen over kamerplanten, maar aan de andere kant, heb je dan ook nog de groentetuin, die kan je ook weer splitsen in groente en fruit.
Maar ook veel mensen hebben een hobbykasje.
En wat dacht je van de hele grote groep, geneeskrachtige planten?
Ik heb er 135 soorten van, ook maar een apparte groep van maken?
Ik zou het wel willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die is er wel, dat heb je nu gedaan.

Rubriek Huis&Tuin en dan overig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder huis en tuin --> interieur of overig kun je ze prima kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt hiet over elk mogelijk onderwerp vragen stellen,mits die maar aan de richtlijnen voldoet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er vermoedelijk in die ceelcategorie niet genoeg vragen gesteld worden om een separate rubriek nodig te maken. Zodra dat namelijk het geval is, wil er nog wel eens een rubriekje bijkomen.
Voorlopig kun je ze prima kwijt onder huis en tuin / overig. Of interrieur desnoods.
Maar ik ben met je eens dat het eenvoudiger zou zijn als er een apart hoofdstuk over was, omdat de hele rubriek zo breed is. Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan 'Tuin- en kamerplanten'in plaats van tuin ofzo. Daar passen ze prima bij.