Wie kan me vertellen wat voor plant dit is?

Aangetroffen in de tuin en waarschijnlijk geen "wilde plant" maar geplant door de vorige eigenaar.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

Italiaanse aronskelk, onrijpe vruchten
fremar
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
Op https://nl.wikipedia.org/wiki/Italiaanse_aronskelk is nog meer informatie te vinden en een andere mooie foto te zien.
Reddie
7 jaar geleden
Mooi, jouw link, maar daar zie je duidelijk helder dooraderde nerven. Dit in tegen"spraak" met de foto van de vraagsteller.
Qua blad lijkt het meer op een Karmozijnbes met onrijpe vruchtjes.
Muscari denk ik
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Erna55
7 jaar geleden
Het is zeker geen muscari, ook wel blauw druifje.