hoe lang zakt een kuil gevuld met graszoden en tuinafval na?

Een kuil van 2.5. m diep is gevuld met tuinafval , graszoden en aarde. Hoe lang duurt het voordat de kuil niet meer inzakt? Het gat was gelijk gemaakt met de grasmat en vervolgens met een graszoden belegd. Wat kan ik het beste doen om de grasmat egaal te krijgen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

3 tot 10 jaar. ligt er aan wat er allemaal in is gegooid.
Veel tuinafval bestaat voor het grootste deel uit water