Bestaat er een onderstel voor een regenton, waarvan je de poten bij kunt stellen?

Ik wil graag een regenton plaatsen op een plek die wat schuin afloopt. Ik zoek een geschikte steun, waarvan je de achterpoten en voorpoten kunt verstellen, zodat de regenton waterpas staat.

8 jaar geleden
in: Tuin
2.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zelf bouwen? Of een onderstel kopen, en de onderste rand schuin afzagen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
probeer een onderstel op 3 poten te krijgen staat altijd stabiel
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hou rekening met het evt. gewicht van een volle regenton, dus een "verstelbaar" onderstel op poten zal behoorlijk stevig moeten zijn. Als het niet al te schuin afloopt, kun je ook gewoon een paar op maat gemaakte wiggen gebruiken.

Antwoorden (1)

Nee die bestaat niet.
maar je kunt wel zelf iets maken dat dan waterpas staat.
Hierop kan je de regenton plaatsen.
Het moet wel waterbestendig zijn.
Als je handig bent, kan je ook iets metselen van stenen of betond storten.
Dat laatste is zeer vochtbestendig en gaat erg lang mee.