Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind ik een gebloemde parasol die ook in een "voet" kan staan (liefst met ook franjes) voor ca. 100 €?

Ik zoek een leuke parasol met bloemenprint. Geen strandparasol, dus steviger materiaal, het hoeft niet meegenomen te worden of zo. Poot geschikt om in een "voet" te staan. Liefst UV bestendig, zodat de print niet meteen vervaagt
Ik vind wel vele leuke parasols met bloemenprint, maar die zijn van papier of heel duur (bv. fatboy 300€).

Toegevoegd na 2 uur:
diameter ca. 200 cm

Toegevoegd na 2 uur:
echt felle kleuren hebben voorkeur, GEEN tweedehands, België of met mogelijkheid om te leveren naar België.

9 jaar geleden
in: Tuin
1.6K
Amadea
9 jaar geleden
Op marktplaats staat er een voor 25 euro: http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/parasols-en-partytenten/m891925400-gebloemde-parasol-diameter-2-meter.html
Amadea
9 jaar geleden
Of deze in België: http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/d-2751/290818/parasol-diameter-150-cm.html

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij de firma De Wit in Schijndel zijn alle soorten parasols te koop ook met losse verstelbare voeten en ook bij de firma Cranenbroek jn Budel-Dorplein.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet van waar je bent, maar ik heb nog een parasol van shaubroeck.
Oranje met bloemenprint. Vroeger verkochten wij dat maar deze is overgebleven en nooit gebruikt. Dus indien interesse laat je maar iets weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet waar u woont, maar ik heb gisteren een grote (mooie) gezien in de kringwinkel te Hoogstraten (België). De prijs heb ik niet bekeken (hooguit 10/15 euro zeker?). Ik denk dat hij van een bepaalde stof was gemaakt, van ver te zien. Niet zeker dat hij er nu nog staat.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding