Wat verstaat met onder een garage bij het huis?

Is een garage een schuurtje bij een huis of is een garage een schuurtje waar je met de auto in kan rijden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Een garage bij het huis hoeft natuurlijk geen garage te zijn die vast grenst aan het woonhuis. Een garage moet natuurlijk een grote ingang hebben waar je met de auto in kunt rijden bijv. een autobox, maar die garage kan ook nog een deur hebben aan de achterkant bijv., waarin je de garage kunt verlaten naar je huis toe.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waar je met de auto in kunt rijden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Ja, toch?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er moet minimaal 1 auto in passen.
Een garage moet natuurlijk wel beantwoorden aan zekere richtlijnen. Ziehier een pagina waar je maten op kunt vinden, want een willekeurig houten schuurtje kan je geen garage noemen.

https://www.google.nl/search?q=maten+garage+voor+een+auto&client=safari&rls=en&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=OfA_VOqIBaSe7gaS1YEg&ved=0CDUQsAQ&biw=1257&bih=616
Ivana