Wie weet waar dit voor gediend heeft?

Ik heb het gevonden tijdens het graven in de tuin. Het is een grappig dingetje. De datum staat er op van mei 1972.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me nog net geen antiek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee natuurlijk is dat geen antiek..dan zou ik dat ook zijn;-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind jou toch wel een waardevol stuk!

Het beste antwoord

Inderdaad deed je dit alu. kalendertje aan je horlogebandje. Veel horloges hebben een datumaanduiding maar geen maandkalender.
Ik heb ze zelf ook wel een gedragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zo'n maandkalendertje kan je om het bandje van je horloge klemmen - uit een tijd, dat mobieltjes nog niet bedacht waren....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar wel horloges met dag en datum!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik herinner mij dat je ze bij de esso kreeg bij het tanken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor dit goede antwoord +1, moet je zelf ook al bijna zestig zijn lijkt me :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga hard die kant op....in '72 was ik bijna klaar met m'n HBS - in mei was de eindexamen-stress!!!