wat is een goede site voor minituintjes?

van 20m²...
Ik wil een tuinhuisje (geen klassieke blokhut maar iets speciaals), een stenen bank en een vijver. en natuurlijk een zithoekje.
Zentuinen zijn niet mijn smaak , dus dat zeker niet.
Ik hou van barok en uitbundig.

Toegevoegd na 11 uur:
ik bedoel : de tuin aan mijn huis natuurlijk. Het is een hele kleine tuin (nu nog een koer) maar ik wil er iets heel moois van maken. Het mogen ook tips voor boeken zijn.
Verenigingen waar je zomaar raad kan vragen (zonder lidmaatschap e;d.) hebben wij niet zoveel in België helaas.

12 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Als je een tuintje wilt beginnen of oprichten dan kun je je het beste in verbinding stellen met een volkstuinenvereniging bij jou in de buurt en hier kun je dan je ideeen spuien en vragen of het mogelijk is wat jij in gedachten hebt en of dat de gemeente dergelijke bouwwerken in een volkstuin toestaat.