in welke maand kun je zaad winnen uit de Verbena bonariensis?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Tuin
5.9K

Antwoorden (1)

In oktober of november, afhankelijk van hoe lang (mede bepaald door wanneer er vorst komt) de IJzerhard door kan blijven bloeien.
Laat eerst de zaadkoppen op de planten drogen en verzamel daarna pas de zaden. Deze kun je niet goed bewaren en daarom wordt geadviseerd ze zo snel mogelijk te zaaien.
Amadea