pissebedden en mieren eten mijn aardbeien op, wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
1.5K

Antwoorden (2)

Het zijn bijna altijd slakken die dit doen, maar dan als het donker is.
Strooi slakken korrels van Ecostyle, die zijn niet giftig.
En ga eens als het net donker is kijken met een zaklantaren, kan je ze oprapen.
Tegen pissebedden en mieren kan je niet veel doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Z512099
9 jaar geleden
Ed , dat had je van mij, blijft een goed idee ( dat van die zaklantaarn)...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Was dat jouw zaklantaren? :-)
Z512099
9 jaar geleden
Ja, ik was het, maar de buren waren verwittigd...'
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja strak plan, eerst aan de buren vertellen. maar bij het zoeken van slakken gaat het uitstekend.
een potje met het goedkoopste bier in de grond doen (s'avonds) bij mij werkt het ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
en voor de mieren kun je een mieren lokdoosje neerzetten aan hun uitgang ;)