Waar vind ik adressen om zand te kopen?

Ik zoek een bedrijf waar ik zand kan kopen en zelf kan ophalen in een aanhanger in de omgeving van Emmen. Als ik Google op zand kopen krijg ik alleen maar bedrijven die big bags thuis afleveren voor hoge bedragen.
Bestaat er bv. een website waar ik ook bedrijven kan vinden waar ik zelf zand kan halen ? Moet ik misschien andere zoektermen gebruiken? Wie weet hoe ik aan deze info kom?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

hier bij mij heeft Fixet los zand te koop doe het zelf zaak.
Zou een op internet gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

google op: zand emmen
en ik kom hier:
http://www.detelefoongids.nl/zand-grindhandel/emmen/3-1/

Je kan gaan bellen of eerst de adressen invullen in google maps, dan kan je zien of ze bergen met zand hebben liggen.
Als je een eigen aanhanger hebt zou ik gewoon langs gaan, zelfs als ze eigenlijk niet aan particulieren verkopen doen ze meestal niet zo moeilijk als je contant betaalt en geen bonnetje nodig hebt..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op marktplaats zoeken op "gratis" of "gratis af te halen" tientallen advertenties. Is alleen geen schoon/droog zand.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij loonbedrijf Meppelink in Dalerveen heb laatst zand gehaald. Niet duur!