Kan ik wicker in de winter buiten latenstaan? Moet ik het dan wel/niet afdekken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
2K

Antwoorden (2)

Wicker tuinmeubelen kunnen ook in de winter buiten blijven staan. Natuurlijk is het beter om in de winter of als u ze niet gebruikt de wicker tuinmeubelen af te dekken met een hoes, maar noodzakelijk is het niet. Het bespaart u wel schoonmaakwerk.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Alleen als de poten van een roestvrij materiaal gemaakt zijn (bijv aluminium), om roesten daarvan te voorkomen. Het wicker zelf kan buiten blijven, maar vaak is het metaal waar de poten van zijn gemaakt een probleem.