Wat is de beste tijd om een jonge vlinderstruik in de tuin te zetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

Heb die van mij in de lente gekocht en geplant,is daarna zeer vlug beginnen groeien.
fremar
10 jaar geleden
In vrijwel alle gevallen kun je struiken overplanten als de sapstroom minimaal is dus van december tot eind maart. Een vlinderstruik is een sterke groeier, die redt het wel na overplanten. Als het een grote struik is snoei hem dan stevig terug, dwz alle takken tot op 20 cm eraf. Ik doe dat ieder jaar in mijn tuin met gevolg altijd een uitbundig bloeiende "jonge " struik
Henk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je hem in pot hebt gekocht kan hij op ieder moment geplant worden.
Ivana
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het enige juiste antwoord+
Ivana
10 jaar geleden
Dank Ed!