Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

de muren van mijn tuin vallen bijna om van rotting. kan ik de kosten verhalen van de woningbouwvereniging?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
456

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Een telefoontje naar de woningbouwvereniging zal opheldering geven...!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in een huurhuis woont, dan zou ik de verhuurder bellen en hem vragen de muur te herstellen. Daarvoor is hij verantwoordelijk (die kosten zitten in de huur verrekend)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ligt eraan bij ons in de gemeente ben je zelf verantwoordelijk voor de schuttingen tussen de tuinen als je in een huurhuis woont
dus ik zou eens in de papieren kijken van de verhuurder hoe en wat met schuttingen/tussenmuren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor groot onderhoud aan huizen van de woningbouwverenigingen is de woningstichting verantwoordlijk. meld de klacht en maak een afspraak voor onderzoek.
Komt de verhuurder zijn verplichtingen niet na dan kun je de huur parkeren. Informatie hierover kun je vinden in folders die bij het gemeentehuis )zouden moeten' liggen.
Voor huurgeschillen kun je naar de kantonrechter als verhuiurderin gebreke blijft. In de praktijk zal het niet snel gebeuren asls een woningstichting de verhuurder is.
Deze zijn zelf gebaad bij goed onderhoud i.t.s.t- huisjesmelkers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak is het huis de verantwoording van de woningeigenaar, de tuin is voor de bewoner. Kijk eens in je huurcontract danwel neem contact op met de eigenaar van de woning.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding