Hoe kun je het best oude beitslagen op een hardhouten buitendeur verewijderen ?

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, verwijderen dus !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Je kan hem afbranden,maar dat is niet de makkelijkste klus,beter zet je hem in de afbijt,zelfs een paar x,haal er met een schrapper steeds een laag van af,
wel handschoenen aantrekken, het spul bijt nog al.
Later kan je met grof schuurpapier je deur schuren.is hij naar je zin? schuur hem op het laatst met fijn schuurpapier.
Je moet wel een poosje aan de gang blijven met afbijt en schuren,want beits trekt erg in het hout.
burgos
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

schuren met een schuurmachine denk ik. of met een soort middeltje ( ik weet de naam niet meer) in de bouwmarkt kopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
of je kunt het in de plaatselijke bouwmarkt aan iemand vragen. ze kunnen je vast verder helpen! nog veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met een afbijtmiddel, in Vlaanderen is dat beter gekend onder de naam DECAPENT.
Je kunt het vinden in elke doe het zelf zaak ...