Als je geen reinigingsmiddelen en / of chloor hebt gebruikt om het badwater schoon te houden kan het goed gebruikt worden om de tuin te sproeien, heb je er ook maar chemicalie in het water gedaan om het schoon te houden kan het funest zijn voor je planten en gazon in jet tuin.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals geschreven voorzichtig als er reinigingsmiddelen zijn gebruikt, Google even wat de effecten per middel zijn, chloor b.v. hoeft geen probleem te zijn als het percentage laag is, chloor verdampt n.l., als je gisteren chloor in je zwembad hebt gedaan kun je het water vandaag beter niet in je tuin laten lopen, is het lang(er) geleden is het geen probleem.
Er zit immers ook vaak chloor in leidingwater.