Komt de vogel terug op zijn nest als deze geschrokken weg gevlogen is?

Ik had niet door dat er een nest met eieren in onze boom zat, hierdoor is de vogel weg gevlogen van het nest, er liggen eieren in het nestje. Komt de vogel nog terug? En wat kunnen we het beste nu doen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
4.3K

Antwoorden (2)

Zo te zien eieren van een merel. Ik denk dat zolang je niet aan het nest of de eieren zelf hebt gezeten de merel wel terugkomt. Merel zijn redelijk bijdehand en stads. Niet aankomen en afwachten...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is het nest van een merel. Als de eieren na enkele dagen koud blijven verwijder dan de eieren en laat het nest ongemoeid verder, dan heb je kans dat de merel nog een tweede broedsel gaat beginnen.