Er zitten zwartbruine vlekken/strepen op mijn pepers die ik aan het kweken ben, is dit schimme of rot?

Ik heb de pepers vanaf zaadje af gekweekt. Alles gaat perfect en ze groeien als kool! Sommige pepers biginnen al iets minder groen te worden richting het rood verkleuren. Nu heb ik op enkele pepers zwartbruine strepeepjes en vlekjes. Ze voelen nog wel stevig en vol.
Kan iemand mij vertellen wat het is en ook wat ik er eventueel aan kan doen?
Bedankt alvast.

Toegevoegd na 5 minuten:
Image and video hosting by TinyPic

[IMG]http://i65.tinypic.com/2ypncky.jpg[/IMG]

http://i65.tinypic.com/2ypncky.jpg

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin
2.5K

Antwoorden (1)

Net als bij paprika's kleuren de pepers langzaam rood. Vaak eerst donkergroen en daarna langzaam rood.
Maar dat gebeurt niet egaal, er kunnen bruine kleuren verschijnen die later kunnen verdwijnen,, maar dat hoeft niet altijd.

In de supermarkt zie je de ideale pepers en paprika's, qua vorm en kleur. Maar als je naar de markt gaat kun je daar ook de andere zien, die niet ideaal van vorm en kleur zijn, deze zijn altijd een stuk goedkoper dan in de supermarkt.

Toegevoegd na 17 uur:
Het is dus geen schimmel of rot
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt.. Maar wat is nu het antwoord op de vraag?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is geen schimmel of rot
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oke bedankt.