Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke boom wordt hoog ca 10-12 meter met dichtte compacte bladen en die vroeg in het blad zit tot laat in het najaar?

Toegevoegd na 20 uur:
Het bladerdek moet compact genoeg zijn om er onder te kunnen zitten voor bescherming tegen de zon.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
735

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een krenteboompje wordt niet zo hoog, is fantastisch in het voorjaar met witte bloesem en kleurrijk van blad in het najaar.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een krentenboompje, het is een prachtige boom maar hij is absoluut niet vroeg in blad en tot laat in het jaar in blad. Verder wordt het boompje max 3/4 meter. Van mij dus toch een min.
Kristal
10 jaar geleden
Pelle, eigenlijk is het zelfs niet eens een boom maar een heester ook al heet hij boom. :-)
De hoogte kan ook wel 6 meter bereiken, websites geven vetschillende info daarover. Degene die ik had was zeker 6 meter. Hij bloeit toch vrij vroeg: april/mei maar inderdaad ..... datzijn bloempjes en is geen blad
Strikt genomen heb je dus gelijk en is dit geen juist antwoord
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij staat hier op stam en hier is het dus wel degelijk een boom. Verder is die niet langer dan 4 meter.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding