Onder welke naam wordt/werd deze sierbestrating verkocht?

Ik ben op zoek naar dit soort stenen, en wil graag weten hoe de vorm genoemd wordt. Geen merknaam dus, maar de naam waaronder deze stenen bekend staan. Het zijn vrij grote stenen, die allemaal dezelfde vorm hebben, maar die zo gelegd worden dat ze een beetje op flagstones lijken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mail je foto naar een sierbestratingsbedrijf, bijv deze: http://www.nusierbestrating.nl/contact/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een goed idee, bedankt! Mocht er hier geen antwoord komen, dan zal ik dat zeker doen.

Het beste antwoord

Volgens mij zijn yellow-puzzle-stones. Ik zag ze laatst met die naam in een folder staan. Ik vond ze zelf ook heel erg mooi!!