Ik ben op zoek naar een grote brievenbus die wel tegen een stootje kunt. Iemand een idee waar ik een grote goedkope brievenbus vandaan kan halen?

Ik ben voor school op zoek naar een grote (liefst staande) brievenbus. Het maakt niet uit of hij super vies is, of roestig of wat dan ook. Wij willen deze brievenbus gebruiken als ideeënbus. Heeft iemand toevallig nog zo'n oude brievenbus staan voor een leuk prijsje? Het zou helemaal geweldig zijn als iemand weet waar ik zo'n mega oude Engelse brievenbus kan kopen. (zie foto) Ergens in Overijssel zou helemaal super zijn, iemand die een site weet? Of toevallig nog iemand kent die graag van zijn brievenbus af wilt?
Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin