Mijn zwarte bloembakken (buitenbak) slaan wit uit. Hoe kan ik dat weer afkrijgen?

Het is van dat gladde spul en er zit zo'n witte waas over. Hoe krijg ik dat weer netjes?

Toegevoegd na 35 seconden:
Het merk is trouwens Grandelight.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Wij hadden precies hetzelfde,van alles geprobeert maar helaas niet meer goed te krijgen.
Wat wij gedaan hebben? heb ze in grondverf gezet en later afgelakt.
Het voordeel hiervan is,dat je ze in elke kleur kan verven die je wil.
Succes er mee.
burgos