is het mogelijk rozenstekken te krijgen in de mix kleuren rood en geel (spaanse vlag ?? gr robert

Zoeken voor de spaanse markt echte rozen in de kleur rood en geel, zoals de spaanse vlag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

Als het voor de handel is, dus grote afname, kun je bij een rozenkweker hierom vragen en hij kan het voor je regelen!
11 jaar geleden
http://www.bakker-hillegom.nl/product/duo-klimroos-spanish-flag-

Hier kan je ze kopen. Compleet als klimroos. Bakker heeft in elk geval goede planten, je krijgt er zelfs garantie op en er is altijd een cadeautje bij de bestelling. Zelf ben ik er altijd heel tevereden over, mijn tuin staat zeker voor de helft vol met planten van hen. Ze deden ook niet moeilijk toen een plant niet aansloeg en ik kreeg direct een nieuwe geleverd.
amc