Bestaat er een werkhandschoen die waterdicht, stevig en warm is?

Om mee buiten te werken deze winter, alle handschoenen die stevig zijn worden nat en alle warme handschoenen zijn onhandig om mee te werken, bestaat er geen "super" handschoen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

Ja, de Kijkshop verkoopt nu Dunlop werkhandschoenen, zijn oranje enliggen in zo'n "bak" (10,- euro). Heb je hele fijne handschoenen aan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had de beste ervaringen met neopreenhandschoenen met een dunne zeemleren binnenkant. Het neopreen wordt nat, maar isoleert toch goed tegen de kou en met dun zeemleer heb je vrij veel grip en gevoel. Ik denk dat ze ze als wielrenhandschoenen verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
SealSkinz Waterproof Gloves