Welke paddestoel is dit? Komt elk jaar terug in de vreemdste vormen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Van 1 foto is het moeilijk te bezien maar als ik zo kijk zou het in de kluifzwammen uit moeten komen. De voorjaars kluifzwam

Toegevoegd na 1 minuut:
of de zwarte kluifzwam

Toegevoegd na 2 minuten:
Beiden groeien op zandgrond, in naaldbossen en op brandplekken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is vorige week of afgelopen week ook al gevraagd. Zoeken voor je vragen stelt. Ik weet nog dat hij alleen groeit op verbrande plekken. Koffievuurtjes zwam ofzo omdat hij groeide op de plekken waar houthakkers koffie vuurtjes maakten.