Mag ik een hele rij zonnebloemen in mijn tuin neerzetten vlak tegen de grens van mijn buren?

Dit, als een tijdelijke en natuurlijke schutting 's zomers een beetje vrij te zitten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1.9K

Het beste antwoord

Bij beplanting op of nabij de erfgrens moet u rekening houden met een afstand van 2 meter voor een boom en voor 50 centimeter voor heggen. U kunt die zonnebloemen dus als een haag beschouwen, neem ik aan. Dus plant ze voor de zekerheid tenminste 50 cm vanaf de erfgrens.
De afstand moet u meten vanuit het midden van de voet van de boom, heg of heester
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is een tijdelijke beplanting, na 4-5 maanden sterven ze af dus volgens mij geen probleem. Even overleggen kan ook geen kwaad
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat het wel mag maar ik weet niet zeker of het wel handig is. een zonnebloem beweegt zich mee met de zon. als de zonnebloem in de schaduw staat weet ik niet zeker of dat wel goed is.