Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan dit goedkoop gebeuren? Er is een stuk land, wat gewoon vol staat met oude wortels en planten.Het moet egaal worden. Dus omworden geploegd. hoe

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat voor een hovenier moet je daarvoor inhuren? Of is het geen hogere wiskunde? Ben ook benieuwd naar het kostenplaatje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
882

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wanneer er alleen planten en wortels instaan kun je vragen of iemand het voor je om wil spitten.Daar is geen hovenier voor nodig.Als het stuk land mega groot is,dan heb je een ploeg of cultivator nodig.(evt.huren)
Dus hoe groot is het oppervlak ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan het met een zware tuinfrees/ploeg proberen. Dezen kan je huren bij bouwmarkten of verhuurbedrijven variërend van €40,00 tot 100,00 per dag, exclusief borg.
Doordat je zelf de machine ter hand neemt heb je alleen de kosten van de machine.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb onze moestuin, 200 m2, met een 16pk tuinfrees gefreesd (2x). Ik was in een middag klaar en was geloof ik € 70,00 kwijt exclusief borg en brandstof.
Het stuk grond stond vol met onkruid en gras (kleigrond).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding