Wat is de goedkoopste manier om een terras te maken?

Is dat met tegels, vlonderplanken of met grind?
Of misschien een andere manier?

We willen de tuin laten doen maar vinden tegels enzo nogal prijzig. Gaat om ongeveer 45 m2 wat terras moet worden in totaal.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
2K

Het beste antwoord

Door op bv marktplaats te zoeken naar gratis afhalen......wel wat extra werk, maar met wat hulp en fantasie kun je met verschillende soorten bestrating een leuk geheel creëren .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt. heel veel mensen hebben heel veel tegels over.
en als je verschillende soorten hebt, kan je er ene heel leuk patroon van leggen
moet je alleen nog zand aanschaffen.
maar bij vlonderplanken en grind heb je worteldoek nodig