Welke stoffen zou buurman\vrouw gebruikt kunnen hebben om mijn bomen \struiken dood te kunnen maken?

een langdurend conflict, de planten gaan dood, wat wordt daarvoor gebruikt. buurman\vrouw werkt niet in een truinderij voor zover ik weet. Dus huishoudelijke middelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
12.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat een onzin dat je buren je tuin vernielen, is het gras bij jou zoveel groener? of heb je hele rare planten in de tuin?
Ivana
11 jaar geleden
TZijlstra. Echt, het gebeurt meer dan je denkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gebeurt, geloof me

Het beste antwoord

Roundup, dat was vroeger overal te koop, maar is nu verboden (gif). De meeste mensen hebben echter nog wel een voorraadje. Pokkuh spul is het, alles gaat dood van een paar druppeltjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan een paar schepjes aarde rond de boom/struik weghalen en een laboratorium vragen dit op gif te onderzoeken. Dan weet je meer.
Ivana
11 jaar geleden
Boze buren gebruiken nog wel eens zoutzuur.
Maar ook kilo's zout is goed mogelijk.
Het zal in ieder geval geen spul zijn dat je kan ruiken, dat valt te veel op.
Na alle regen zal er niet veel meer van te vinden zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Petroleum injecteren in de sapstroom van boom of plant is ook funest.