Hoe kan ik een geldboom het beste verzorgen?

In onze tuin heb ik vorig jaar een mooie grote geldboom geplant, maar hij geeft toch vrij weinig geld. Hoe kan ik 'm het beste verzorgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (4)

water geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pokon, liefde en watergeven. Helaas heb ik geen geldboom aangezien die niet op de Kladse klei groeid! (ook een leuke vraag bestaat de Kladse Klei echt...... ja!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die moet je veel pasmuntjes geven elke dag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke dag wat bijmesten met spaarmest,géén DSB mest geven want dan gaat tie het écht niet doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt leuk antw...+1:))