Eikenboom, denk ik zo aan de nerf te zien, misschien kan je met die foto even langs het tuincentrum.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo goed als zeker, dit is een jong exemplaar. +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is zeker geen eikenboom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat een eik er zo niet uit ziet. https://www.google.nl/search?q=young+oak&hl=nl&client=firefox-a&hs=uxx&rls=org.mozilla:en-US:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=zSbwT8rmN8r_8gOYm_SqDQ&ved=0CFsQsAQ&biw=1216&bih=826 Het lijkt me eerder een soort groente. Een kool misschien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is zeker geen eik! toerist heeft gelijk!
Het is de Artemisia vulgaris een geneeskrachtige wilde plant, hoog tot 1.70 m.
Bloemen geelgroen.
Aan al de topjes van de bladeren zit een heel klein puntje.
Daaraan herken ik deze soort.
Het blad aan een volwassen plant is zilvergroen.