Hoe snel vergaat karton onder de grond?

Als ik een doosje in de grond stop, zou er dan na een jaar niks meer terug van de vinden zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
8.8K

Antwoorden (2)

Jaren later vind je nog altijd rot karton. Bovendien blijft de grond erboven inzakken, ook nog na veel jaren.
In mijn geval ging het over een groot pak samengeplooide kartonnen dozen. Er boven werd gazon aangebracht en die blijft een inzinken op die plaats.
Om een juist antwoord te geven op je vraag: niet snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het hangt van de vochtigheid van de grond af.
hoe vochtiger, hoe sneller het verteert.
ik heb ooit een hamster in een kartonnen doosje begraven in de tuin, en die na drie maanden weer opgegraven, omdat ik het schedeltje wilde hebben.
zowel karton als hamster waren zo goed als verteerd.
Rieneke1