Kan het 'kwaad' dat mijn tulpen nu al op komen?

Ik de bollen eind oktober in potten gezet en een paar weken terug merkte ik al dat er groene puntjes naar boven kwamen. Ik heb er toen aarde overheen gedaan en nu zie ik alweer groen puntjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier staan de krokussen al in bloei... (Lentekrokussen, wel te verstaan.)

Het beste antwoord

Kan niks geen kwaad hoor.
Het wordt van zelf kouder,
dat houd de groei wel tegen.
Natuur regelt zich zelf.
Gaat het nou toch nog mis,
dan heb jij een kleurrijke
kerst.
burgos
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit komt zeker en vast dat het nu +2 graden warmer is dan vorig jaar. Dit is in heel het land zo. Als het volgend jaar deze temperatuur is en zo verder, kan het zijn dat de bloembol zeer veel energie telkens afgeeft en zal na een tijdje uitgeput geraken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor vriend, laat die tulpen maar rustig hun gang gaan. Ik heb al wat verschil van weer met ze meegemaakt, en op allerlei tijden op zien komen. Het komt gewoon goed, teken dat de winter die nog komen gaat, ook weer voorbij gaat.