Veel kleine vogeltjes vandaag, zegt dat iets???

Vandaag zie ik uitzonderlijk veel kleine vogeltjes voor mijn raam. Koolmeesjes, roodborstjes, winterkoninkjes, boomklevertjes... zegt dit iets? BV dat ze sneeuw aan voelen komen en veel 'voor' eten ofzo???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Doordat het in Noord Europa kouder aan het worden is, zijn hier in ons land inmiddels de eerste vogels uit die streek gearriveerd.
Hierdoor is het al wat ' drukker' geworden met de vogeltjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Jij schetst met een paar woorden een winterschilderijtje. Van mij een plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ha, ha, winterschilderijtje, mooi gezegt Ivana.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben dol op winterschilderijtjes dus van mij ook een plus... ook omdat je denk ik gelijk hebt, zo had ik het nog niet bekeken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij ook een plus, alleen al omdat jij Ed bent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ wel een druk winterschilderijtje, dus ook veel voer bijtekenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan natuurlijk ook een gropter schilderij maken dan passen er meer vogeltjes in :))

Andere antwoorden (3)

Dat is ze hebben koud of ze hebben honger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kouder het wordt, hoe meer vogels de tuinen gaan opzoeken. Hier vinden ze het voedsel en de veiligheid die ze nodig hebben om te overleven. Want zo serieus is het. Bij sneeuw en ijs is het letterlijk een kwestie van leven of dood. Bijvoeren is dus geen overbodige luxe, het is noodzakelijk voor veel vogels om de winter te overleven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een bekende spreuk zegt:
Vogeltjes voor het raam op 11 November,
Betekent Kerstmis in December.

Ik denk, dat dat uit gaat komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Blij dat ik het alvast weet Moolkeesje! Hier krijg je een welverdiende plus voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En zeggen die vogeltjes dan ook nog op wat voor dag Kerstmis gaat vallen???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL dikke plus van mij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor de lol :-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@RoadRunner, mijn alter ego heeft het over de 2e helft.
Tot specifiekere uitspraken kon ik hem niet verleiden, wel mompelde hij iets over voederhuisjes en lekkere vetbollen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rofl XD + alleen al voor het komische antwoord... nou die kerst zit dit jaar gebakken :)