Absoluut. Ik word ook door mijn pyjamabroek heen gestoken, en die is dikker dan een panty.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja zelf ervaren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kunnen ze, ze steken zelfs voor dunne t-shirts heen...Goed insmeren maar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Hun "prikkertje" is zo dun dat ze er makkelijk mee door de mazen van een panty heen kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een keer s'avonds een spijkerbroek aan gehad toen ik thuis was en hem uittrok zaten heel me benen vol met muggenbulten. Dus door een panty zal het vast en zeker dan ook kunnen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor. Volgens de Thaise regering is een zwarte legging/panty levensgevaarlijk! Waar de regering zich druk over maakt is dat muggen gemakkelijk door de panty heen prikken en dan een gevaarlijk virus door de legging je been in prikt. Dus de muggen kunnen zelfs door een legging steken. Waarom dan dat zwart? Wel het schijnt zo te zijn dat muggen worden aangetrokken door donkere, zwarte kleding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Siska.... subliem !!
Ik geef je een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt carsch :)
Ik denk dat het risico bij een panty vooral zo groot is omdat hij strak om je been heen zit.

Door echt dikke kleding komen ze NIET heen (als je pech hebt, kruipen ze erin en dan ben je tot je verbazing toch gestoken, bijv op je onderbenen als je een spijkerbroek aan had, maar dan heb je gewoon goed stil gezeten).

Bij een dun kledingstuk dat niet strak op de huid zit kun je alleen erdoorheen geprikt worden als je heel stil zit/ligt (bijv als je slaapt).

Bedenk je maar eens wat er met de "prikker" gebeurt als een mug die door jouw T-shirt in je rug steekt en jij beweegt en daardoor verschuift je t-shirt, dan breekt hij mooi af!!!!

Dat is bij een panty helaas niet zo, die blijft vrijwel onbeweeglijk om je been, ook als je iets beweegt, dus zo wordt je op een terras gewoon door je panty heen toch geprikt