Wat kost een achtbaan als deze?

Het klinkt raar, maar wij willen zo'n achtbaantje bij ons in de schuur, die past er net in!
Waarom? Voor de plezier natuurlijk!
Weten jullie wat zo'n achtbaantje ongeveer kost?

Deze: http://www.youtube.com/watch?v=Kt4PAvxH4Tw

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom zou je die achtbaan willen?
hij is niet erg uitdagend, na een paar ritjes heb je het wel al gezien.

Het beste antwoord

Op bijgevoegde website variëren de prijzen van tweedehands familie-achtbanen van 18000 dollar (12.456 euro) tot 215000 dollar (148.788 euro).
Prijzen van nieuwe familie-achtbanen heb ik niet gevonden.

http://www.italintl.com/category.php?category=Roller%20Coasters
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de link en je fantastische antwoord! +10 voor jou!

Andere antwoorden (2)

Zo'n achtbaan kost al snel een ton euro's. Tenzij je hem natuurlijk ergens gebruikt op de kop weet te tikken.

Het is maar de vraag, of je met zo'n aankoopprijs nog wel zo kan genieten van zo'n baan in je schuur.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
lijkt me heeeel leuk. mijn jongens wilden dat ook wel, maar wij hadden niet het geld en niet de ruimte.

als je wilt weten wat ie kost, moet je dat aan zeelandattracties zelf vragen.

overigens wil je dan na een tijdje, als je deze zat bent, een grotere en snellere.

een jaarabonnement op Six Flags is voordeliger.