Welke kruiden kan je gerust buiten in potten planten die dan in de winter blijven overleven om daarvan dan thee te maken ?

Ik heb een zotte ingeving en zou graag beginnen met kruiden te planten om dan eigen thee te maken, ik kreeg al een paar namen van kruiden zoals, salie, tijm, citroenmelisse, munt en lavendel maar ik zou er graag nog een paar hebben, welke zijn gemakkelijk te planten in gewone potten voor buiten op een koertje, dus geen tuin, die je dan in de winter kunt laten staan?

Alvast bedankt xx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

laurier is er ook nog één!

Toegevoegd na 1 minuut:
Rozemarijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aardbei, kamille.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marokkaanse munt.. Hmmm