Waar kan ik tuinplanten kopen? [Zie extra uitleg]

Ik zoek fruit/groente planten.
Zoals bijv. een aardbeienplant, of iets anders.
Wie weet waar ik ze kan kopen?
Ik weet al dat ik ze bij Intratuin kan kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.3K

Het beste antwoord

ik denk dat het seizoen zo'n beetje voorbij is. Bij bouwmarkten, AH etc zal je niet vel meer aantreffen, die gaan bijna over op bloembolverkoop.
Op de Dappermarkt in Amsterdam kon je 2 weken geleden nog een paprika en een peperplant kopen (eerste of 2de kraam links en rechts van1ste v Swindenstraat. Op maandag op de Nordermarkt.
Overvecht en Intratuin verkopen ook, al zal t assortiment nu kleiner zijn. Waarschijnlijk nog wel wat kruiden..
Vreekenzaden verkoopt bijzondere planten zoals rabarber, zoete aardappel etc. T meeste zijn zaden, maar er zitten ook kleine plantjes bij.

Toegevoegd na 5 minuten:
voor aardbeien kan je oa hier terecht, 3de link. Zit in Lisserbroek, bij Lisse. Heeft heel veel soorten.

Je kunt ook eens naar een volkstuin lopen en beetje rondvragen. Op dit moment maken de aardbeien uitlopers en groeien overal naar toe, liefst op het pad. Bij mij gaan ze nu op de composthoop:-/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij alle tuincentrums Ook zie je ze vaak bij bouwmarkten zoals Gamma. En op de markt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kwekerijen, je kunt ze als plant kopen of als zaad.
12 jaar geleden
Bij de AH verkopen ze wel eens tomaten en aardbeien planten. Ze hebben ze niet altijd dus gewoon een keertje vragen wanneer ze weer komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via internet bij Bakker

http://www.bakker-hillegom.nl/