Hoe heet deze plant?

Ik zou graag willen weten hoe deze plant heet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
Amadea
12 jaar geleden
@wagenaar: Als je dubbelklikt op de afbeelding kun je 'm veel groter zien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen Dalia, maar de bloem lijkt wel op een Dahlia, het is een vaste plant en doet het altijd goed en is wel 150cm groot..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, veel groter, de schutting is ongeveer 2 meter hoog.

Het beste antwoord

Bijna zeker is het de vaste zonnebloem, de Helianthus, maar het is eigenlijk wat te vroeg voor de bloei, maar alles is vroeger dit jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt eddijst, ik heb het verder op internet uitgezocht en het is de Helianthus Decapetalus Plenus. Zijn we hier gelukkig weer uit,
groet,
Mariasamorro