wie kan voor mij een bron voor beregening maken in de tuin. Moet denk ik 13 mtr. zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

Deze vraag kwam gisteren ook al voorbij. (zie bron)
Je zult gewoon een gespecialiseerd bedrijf moeten zoeken bij jou in de omgeving

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik denk echt dat je daar apparatuur voor nodig hebt en dit geen klusje is voor een handige dhz-er.
Deze bedrijven zijn er bijv: http://www.goudengids.nl/rubrieken_Grondboringen+en+bronbemalingen_Regio:HAARLEM-1.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar heb je zeker apparatuur voor nodig maar er zijn altijd mensen die dit in hun vrije tijd willen doen en die er ook nog verstand van hebben.
Als je gewoon naar de Hubo bij jou in de buurt gaat dan is Gardena een goede aanrader...;-)

Je moet natuurlijk wel zelf even wat gleufjes graven in de tuin en daar dan de slang in wegwerken. Maar eenvoudiger kan het niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een bron is wat anders dan wat spullen van Gardena.
als je dit serieus meent is het wel zo handig als je de regio erbij zet,ik ken verschillende bedrijven die werkzaam zijn in die branche maar die rijden veer een bron van slechts 13 meter niet het hele land door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik meen dit serieus en de regio is Haarlem
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lundi nederland
Korteraarseweg 53d
2461 GH Ter Aar 0172 603891‎
06 53342183‎ - Mobiel